Adakah mungkin untuk Meningkatkan Ketinggian Saya? Tips untuk menjadi lebih tinggi Tidak kira berapa umur anda

Adakah mungkin untuk Meningkatkan Ketinggian Saya? Tips untuk menjadi lebih tinggi Tidak kira berapa umur anda

Hakikat bahawa anda membaca ini bermakna bahawa anda tidak berpuas hati dan tidak puas hati dengan ketinggian anda. Saya faham maksud awak dan saya tahu beberapa orang lain yang menghadapi dilema yang sama seperti anda. Ini adalah di mana kaedah semula jadi datang. Ada tips yang berguna yang boleh diikuti supaya anda boleh belajar bagaimana untuk meningkatkan ketinggian anda dalam yang paling selamat dan kaedah yang paling semula jadi mungkin. Pilihan-pilihan yang anda akan mempunyai banyak bergantung kepada umur anda dan bagaimana tinggi anda sudah apabila anda memulakan regimen. Walau bagaimanapun, terdapat kaedah yang berguna untuk sesiapa sahaja. Kaedah-kaedah ini akan membantu anda untuk kelihatan lebih tinggi dan akhirnya, ia akan membuat anda berasa lebih baik.

Terdapat banyak hypes berlaku bahawa senaman banyak boleh meregang dan memanjangkan tulang anda. Walaupun sebahagian kecil daripada ini adalah benar, ia juga adalah sesuatu yang anda perlu untuk mengelakkan dalam apa jua kos. Apabila epiphyses ditutup, anda tidak lagi boleh melakukan apa sahaja untuk membukanya. Ia adalah satu-satunya cara yang anda boleh meningkatkan ketinggian anda. Oleh itu, senaman regangan tidak direka untuk membuat anda menjadi lebih tinggi tetapi mereka berada di sana untuk meningkatkan peluang anda dalam mencapai matlamat anda dengan menjaga kedua-dua sihat dan meningkatkan ketinggian anda.

Anda mesti tidak juga percaya bahawa terdapat makanan tambahan herba atau ubat-ubatan hormon yang akan membuat anda menjadi lebih tinggi. Malah, mengambil apa-apa yang dihasilkan secara tiruan adalah tidak benar-benar yang selamat di semua dan saya tahu bahawa anda mahu untuk kekal selamat tidak kira apa.

Orang yang lebih muda akan mempunyai peluang yang lebih baik untuk meningkatkan "semula jadi dan telah ditetapkan secara genetik" ketinggian mereka terutama ketika mereka masih dalam proses akil baligh. Anda boleh melakukan ini dengan mengekalkan diet yang sihat dan seimbang serta mendapatkan banyak senaman dan aktiviti. Diet yang sihat dan seimbang mungkin adalah faktor yang paling penting kerana badan kita akan bergantung kepada nutrien yang kita dapat daripada sumber-sumber luar. Anda perlu mendapatkan banyak kalsium, protein dan nutrien yang penting dalam badan anda bukan sahaja untuk menjadi lebih tinggi tetapi juga untuk menjadi sihat secara fizikal. Ia akan membantu anda mengelakkan kerugian tulang seperti osteoporosis yang mungkin untuk membangunkan apabila anda akan lebih tua.

Antara khasiat banyak, kalsium amat elemen penting dalam diet anda yang akan memastikan tulang anda kuat dan sihat kerana mereka menjadi lebih tinggi. Diet yang sihat dan seimbang harus dilengkapi dengan senaman berterusan agar ia akan meningkatkan lagi peluang anda di menambah beberapa inci ke dalam ketinggian anda. Apabila anda bersenam untuk meningkatkan jisim otot anda, badan anda akan lebih langsing dan oleh itu ia akan membantu anda kelihatan lebih tinggi. Ia juga akan membantu jika anda senaman regangan untuk manfaat otot anda serta tendon yang akan meningkatkan spurts pertumbuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar