Mulut Jangkitan Yis - Not Just For Babies

Mulut Jangkitan Yis - Not Just For Babies

Percaya atau tidak ia adalah mungkin untuk mendapatkan Mulut Jangkitan Yis. Saya telah mendengar sebelum ini tetapi sehingga anak saya membangunkan satu saya benar-benar tidak pasti betul-betul apa yang ia adalah atau bagaimana serius ia boleh. Ia berumur kira-kira 8 bulan dan saya telah menyusukan dia. Beliau seolah-olah menjadi sedikit lebih cerewet daripada biasa dan enggan makan. Keesokan harinya saya melihat beberapa tompok putih dalam mulutnya. Apabila saya disapu patch ia tidak gosok jauh dan saya tahu sesuatu yang mesti salah.

Apabila saya membawanya ke doktor beliau mengesahkan bahawa ia adalah sebenarnya satu Mulut Jangkitan Yis. Beliau juga pernah bertanya kepada saya jika payudara saya sedang menderita kesakitan dan 'ya' mereka dan sedikit merah dan gatal. Anak saya telah diletakkan di atas antibiotik dan Saya telah ditetapkan beberapa krim antibiotik.

Mulutnya sakit dan nafas lakukan stink..after kira-kira seminggu atau sebagainya ubat melakukannya membersihkan.

Sebagai orang dewasa mendapat satu Mulut Jangkitan Yis juga sangat mungkin. Anda juga boleh menyebarkannya kepada orang lain melalui ciuman.

Beberapa factor yang kebiasaannya jenis ini jangkitan adalah ..

Nafas Berbau
Sakit di Mulut yang
rasa terbakar
bintik putih
Mulut kering dengan keretakan di sudut-sudut.
Menghadkan pengambilan gula adalah salah satu cara yang terbaik untuk menghilangkan seriawan cepat. Suapan yis dari gula yang anda makan, jadi gula yang kurang anda mengambil lebih keras untuk kulat yis untuk membiak.

Orang-orang yang mengambil banyak ubat-ubatan dan pil hormon lebih cenderung untuk membangunkan jangkitan yis lisan. Apabila cuba untuk menghilangkan jangkitan adalah penting untuk memberi perhatian kepada semua yang anda masukkan ke dalam mulut anda. Memerhatikan rapat pada semua ubat-ubatan dan juga vitamin untuk memastikan pengambilan gula tidak terlalu tinggi.

Terdapat beberapa herba yang benar-benar dapat membunuh kulat yang menyebabkan jangkitan. Ia boleh jadi semudah perubahan dalam diet untuk menghilangkan seriawan. Rawatan holistik menjadi sangat popular dan pencegahan sudah tentu cara terbaik untuk pergi. Membuat beberapa perubahan gaya hidup yang positif dan pembelajaran ini rawatan holistik dan memaksa mereka bekerja adalah satu-satunya cara untuk menghalang jangkitan yis untuk kebaikan. Badan anda akan berjuang kulat jika bersenjatakan alat yang betul.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar