Bagaimana untuk Penyembuhan Heartburn Dengan Pemulihan Rumah Mudah

Bagaimana untuk Penyembuhan Heartburn Dengan Pemulihan Rumah Mudah

Pedih ulu hati adalah penyakit yang benar-benar menjengkelkan dan mengganggu. Ia boleh digambarkan sebagai perasaan yang berlaku di belakang tulang dada dan tulang rusuk menyala dan ia berlaku apabila asid perut bergerak sehingga esofagus. Ini berlaku disebabkan oleh pengambilan sampah dan makanan pedas, coklat, buah-buahan sitrus atau stres. Nama ini bagaimanapun tiada kaitan dengan penyakit jantung, ini adalah hanya satu masalah penghadaman.

Walaupun, terdapat banyak ubat-ubatan ada, berikut adalah beberapa tips mudah yang boleh menunjukkan kepada anda bagaimana untuk menyembuhkan pedih ulu hati.

-Drinking Teh Adas atau teh herba yang lain seperti chamomile selepas makan boleh membantu untuk mengurangkan tahap asid dan menyelesaikan perut.

-Eating Herba seperti halia atau perkelahian juga boleh membantu untuk mengurangkan pengeluaran asid dan meningkatkan penghadaman.

-Staying Dari nikotin, kafein, alkohol, buah-buahan sitrus, tomato, ringan dan makanan pedas, coklat, bawang perlu kerana semua makanan ini meningkatkan pengeluaran asid perut.

-Instead Mempunyai 2 kali makan besar sehari makan 5 atau 6 hidangan kecil.

-Drinking Susu akan membantu dalam meredakan asid perut dan memberikan anda kelegaan daripada penyakit ini, pastikan untuk tidak menambah apa-apa jenis pemanis kepadanya.

-Half Sudu baking soda bercampur-campur dalam segelas air berfungsi sama dengan antasid, tetapi tanpa kesan sampingan antasid sebab.

Air mineral -Drink kaya dengan Magnesium - Mg, mempunyai kaca setiap kali sebaik sahaja anda berasa tanda-tanda awal masalah ini - anda akan terkejut bagaimana ini berfungsi.

-Dan Akhirnya antasid, bukan semula jadi tetapi amat berkesan dan praktikal. Walaupun saya cuba menggunakan hanya 100% semulajadi, perubatan holistik saya sentiasa mempunyai pil anti-asid dengan saya. Remegal, Rennies atau Maalox bekerja terbaik.

Jadi, bagaimana untuk menyembuhkan pedih ulu hati? Menggunakan gabungan kaedah pelepasan semula jadi, ditambah dengan senaman yang kerap (membantu untuk mempercepatkan metabolisme) dan anda akan dapat untuk mengawal keadaan ini menyakitkan berkesan dan menderita daripada itu tiada lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar